2 Aralık 2012 Pazar

Hayalimize ilk adım

Hayalim evde oturmak değildi ama şuan evde oturuyorum :) Çalışma hayatını arada özlesemde evde oturmanında çok güzel yanları var. Çoçuk sevmek bol bol öp kokla koy bir kenara tekrar al öp sev kokla :) İyi iş sanırım.. Ama bir süre sonra bu yetmez hale geliyor birşeyler yapmak istiyor insan kendini iyi hissetmek için bende el emeği olan şeylere yöneldim. Örgü,tütü,keçe gibi ve bu bana inanılmaz güzel gelmeye başladı.bir şeye başadığımda kafamda oluşturup uygulamaya geçince hemen bitirip gösterme isteği :)) ve güzel yorumlar almak.Neden bu benim hayalim olmasın dedim ve sayfamı kurdum kurdelamı kestim :PP şimdi hayallerimde birde ortak edindim .artık iki arkadaş beraber ilerliycez bu yolda katılmak isteyenler için facebook grup adresimiz http://www.facebook.com/groups/tasarimsizsiniz/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder